1. Bendrosios nuostatos

Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Jūs”) ir Pardavėjo (toliau – “Mes”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “e-parduotuvė”).

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

  • Sutartis tarp Jūsų ir Mūsų laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs e-parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su mūsų taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką “Siųsti užsakymą”.

3. Jūsų teisės

  • Jūs turite teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių nustatyta tvarka.
  • Jūs galite pirkti prekes tiesiogiai atvykę į mūsų saloną. 
  • Atsiskaityti galite naudomiesi Paysera sistema, bankiniu pavedimu arba grynaisiais kurjeriui pristatymo metu. Perkant vietoje galite atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele.

4. Jūs įsipareigojate

  • Jūs privalote priimti užsakytas prekes ir už jas atsiskaityti sutartą sumą.
  • Jūs privalote užtikrinti, kad užsakymo metu pateikti duomenys yra teisingi .
  • Jūs, naudodamasis e-parduotuve, sutinkate su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalote jų laikytis.

5. Mūsų teisės

  • Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Mes galime be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtinais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
  • Mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, galime laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešę Jums.
  • Mes galime vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be atskiro perspėjimo.

6. Mes įsipareigojame

  • Sudaryti visas sąlygas Jums tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
  • Pristatyti Jūsų užsakytas prekes, Jūsų nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.

7. Prekių pristatymas

  • Prekės pristatomos naudojant kurjerio arba Lietuvos Pašto paslaugas.
  • Visoje Lietuvoje prekės pristatomos NEMOKAMAI*
  • Pastebėję siuntos pažeidimą, Jūs siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.
  • Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją. Dėl pristatymo į Kuršių Neriją prašome susisiekti su mumis Kontaktų skiltyje nurodytu telefonu ar el. paštu.
  • Jeigu prekių nėra sandėlyje, jos išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas nuo prekių gavimo iš tiekėjo ir pristatomos sekančią darbo dieną; jeigu prekės sandėlyje, jos išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo ir pristatomos sekančią darbo dieną.
  • *užsakymai, kurių vertė iki 30€, pristatomi naudojantis Lietuvos Paštu.

8. Daiktų grąžinimas

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kokybiškų prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
  • prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
  • grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
  • grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
  • kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Grąžinamą prekę prašome pristatyti į TopAV parduotuvę. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

  • prekių supakavimą;
  • prekių pristatymą (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d.d., į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).

Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
 

Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį Pardavėjo prekybos salone ir gali pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jo prašymas grąžinti įsigytą tinkamos kokybės prekę, dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik Pardavėjui sutikus priimti prekes.

Ši nuostata galioja Mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytoms negrąžinamoms prekėms:

  • elektros mašinoms ir įrenginiams, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą - 8501-8548)
  • kitoms prekėms, įvardintoms Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis suremontuoti įsigytą prekę, pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

9. Garantijos

  • Naujoms prekėms suteikiama gamintojo nustatyta garantija.
  • Naudotoms prekėms garantijos terminas (jeigu garantija suteikiama) nurodytas prekės aprašyme.
  • Esant garantiniam remontui, pristatydami prekę turite pateikti garantinį taloną.

10. Atsakomybė

  • Jūs esate visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų registracijos formoje, Mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius.
  • Jūs atsakote už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
  • Jūs atsakote už prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Jūsų atpažinimo kodu, Jūs atsakote už trečiosios šalies atliktus veiksmus.
  • Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.

11. Informacijos siuntimas

  • Mes visus pranešimus siunčiame Jūsų užsakymo metu pateiktu elektroninio pašto adresu tik tuo atveju, jeigu registruojantis pažymėjote, kad norite gauti naujienas el-paštu.
  • Jūs visus pranešimus ir klausimus siunčiate el.paštu info@topav.lt.

12. Baigiamosios nuostatos

  • Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė.
  • Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.